Tylko anioły do mnie wysyłaj...

Tak śpiewa Tomek Kamiński...

(Wj 23,20-23)
Tak mówi Pan: Oto Ja posyłam anioła przed tobą, aby cię strzegł w czasie twojej drogi i doprowadził cię do miejsca, które ci wyznaczyłem. Szanuj go i bądź uważny na jego słowa. Nie sprzeciwiaj się mu w niczym, gdyż nie przebaczy waszych przewinień, bo imię moje jest w nim. Jeśli będziesz wiernie słuchał jego głosu i wykonywał to wszystko, co ci polecam, będę nieprzyjacielem twoich nieprzyjaciół i będę odnosił się wrogo do odnoszących się tak do ciebie. Mój anioł poprzedzi cię i zaprowadzi do Amoryty, Chetyty, Peryzzyty, Kananejczyka, Chiwwity, Jebusyty, a Ja ich wygładzę.


...i doprowadził do miejsca, które ci wyznaczyłem... bądź uważny na jego słowa...

co to znaczy, jak usłyszeć anioła? trzeba być uważnym...trzeba przestać mówić żeby usłyszeć trzeba przestać biec przestać krzyczeć uciszyć się

do miejsca które ci przeznaczyłem... nie tam gdzie ja chcę, ale tam gdzie ty chcesz Panie, tam mnie zaprowadź, bo Ty wiesz lepiej które miejsce jest moim miejscem,

Dobry Aniele nie puszczaj mojej ręki, prowadź mnie ścieżką do miejsca, które Pan mi wyznaczył, ciągle się gubię, ciągle coś mi się wydaje, ale Ty  przecież wiesz ...

Dziś jest dobry dzień by dziękować Aniołom Stróżom

Święta Faustyna widziała swojego anioła, który odprowadził ją do domu pewnego wieczoru

Powierzam Aniołom dzieci i męża, niech ich strzegą, nie prowadzą, niech chronią od złego.

Byśmy się nie pogubili na tych ludzkich ścieżkach i wszyscy doszli do miejsca, które Pan wyznaczył. 


Komentarze

http://mieczducha888.blogspot.com/2014/09/bycie-uczniem-w-czasie-przesladowania.html
http://mieczducha888.blogspot.com/2014/09/bycie-uczniem-w-czasie-przesladowania.html

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania