Bóg jest i Bóg działa


(J 2,1-12)
W Kanie Galilejskiej odbywało się wesele i była tam Matka Jezusa. Zaproszono na to wesele także Jezusa i Jego uczniów. A kiedy zabrakło wina, Matka Jezusa mówi do Niego: Nie mają już wina. Jezus Jej odpowiedział: Czyż to moja lub Twoja sprawa, Niewiasto? Czyż jeszcze nie nadeszła godzina moja? Wtedy Matka Jego powiedziała do sług: Zróbcie wszystko, cokolwiek wam powie.

Usłyszeliśmy dziś na kazaniu u Ojców
Dominikanów ciekawe rozważania. Bóg przychodzi z pomocą rodzinie nawet jeśli oni sami o tym nie wiedzą. Zaprosili Jezusa, więc On jest z nimi. Słudzy wiedzieli, skąd się wzięło wino, ale państwo młodzi nie wiedzieli. O ilu sprawach nie wiem, ile razy Pan dokonał cudu w moim małżeństwie za sprawą Maryi? Ile razy? Pewnie wiele. Bóg, którego zaprosiłam do mojego życia jest obecny. Nawet nie wiem, jak wiele czyni. Dziękuję Ci Panie, za te cuda, których nie zauważyłam, za te chwile, które były trudne, które zauważyła Twoja Matka, za tych, którzy posłuchali tego co im powiedziałeś, za tych, którzy nasłuchują Twojego głosu za... to czego nie widzę, a dzieje się za Twoją przyczyną dziękuję Ci Panie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania