odnaleźć pragnienie

2 Tm 3

10 Ty natomiast poszedłeś śladem mojej nauki, sposobu życia, zamierzeń, wiary, cierpliwości, miłości, wytrwałości, 11 prześladowań, cierpień, jakie mnie spotkały w Antiochii, w Ikonium, w Listrze. Jakież to prześladowania zniosłem - a ze wszystkich wyrwał mnie Pan! 12 I wszystkich, którzy chcą żyć zbożnie w Chrystusie Jezusie, spotkają prześladowania. 13 Tymczasem ludzie źli i zwodziciele będą się dalej posuwać ku temu, co gorsze, błądząc i [innych] w błąd wprowadzając. 14 Ty natomiast trwaj w tym, czego się nauczyłeś i co ci powierzono, bo wiesz, od kogo się nauczyłeś. Od lat bowiem niemowlęcych znasz Pisma święte, 15 które mogą cię nauczyć mądrości wiodącej ku zbawieniu przez wiarę w Chrystusie Jezusie. 16 Wszelkie Pismo od Boga natchnione [jest] i pożyteczne do nauczania, do przekonywania, do poprawiania, do kształcenia w sprawiedliwości - 17 aby człowiek Boży był doskonały, przysposobiony do każdego dobrego czynu.


od lat bowiem niemowlęcych znasz Pismo Święte....


znasz? znam?

nie znam

jeśli nie ... to skąd wiesz jak żyć? jeśli nie znam to jakie słowo mnie prowadzi? kto wskazuje mi drogę?

Wczoraj w naszej parafii ksiądz Marek mówił o tym jak łatwo odrzucamy zaproszenie Boga

o tym, że powinniśmy spróbować odnaleźć w sobie pragnienie spotkania z Panem

czym zagłuszam to pragnienie?

"... aby człowiek był przysposobiony do każdego dobrego czynu... "co to znaczy?




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania