kiedy zaboli

(Ps 112,1-2.7-9)
REFREN: Zaufał Panu człowiek sprawiedliwy.

Błogosławiony człowiek, który boi się Pana,
i wielką radość znajduje w Jego przykazaniach.
Potomstwo jego będzie potężne na ziemi,
dostąpi błogosławieństwa pokolenie prawych.

Nie przelęknie się złej nowiny,
jego mocne serce zaufało Panu.
Jego wierne serce lękać się nie będzie
i spojrzy z wysoka na swych przeciwników.

Rozdaje i obdarza ubogich,
jego sprawiedliwość będzie trwała zawsze,
wywyższona z chwałą
będzie jego potęga.


W ciągu jednego dnia dostałam kilka złych nowin. Zabolało. Smutek jakiś ogarnął całą moją duszę. Mimo, iż były to dość przyziemne sprawy.

Dlaczego tak mnie to dotknęło? Dlaczego zmąciło mój spokój?

Bo moje serce nie zaufało Panu. Uwierzyło, w swój plan. Zamieszkało na górze zwycięstwa, zakosztowało snu o wielkości :)

Niech się spełnia Twoja wola Panie. Bo wiem, że chcesz mojego szczęścia i chcesz aby radość moja była pełna...


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania