czym jest ofiara?

41Potem usiadł naprzeciw skarbony i przypatrywał się, jak tłum wrzucał drobne pieniądze do skarbony. Wielu bogatych wrzucało wiele. 42Przyszła też jedna uboga wdowa i wrzuciła dwa pieniążki, czyli jeden grosz. 43Wtedy przywołał swoich uczniów i rzekł do nich: "Zaprawdę, powiadam wam: Ta uboga wdowa wrzuciła najwięcej ze wszystkich, którzy kładli do skarbony. 44Wszyscy bowiem wrzucali z tego, co im zbywało; ona zaś ze swego niedostatku wrzuciła wszystko, co miała, całe swe utrzymanie".

Nie rozumiem tego słowa

ale dziś na kazaniu ksiądz powiedział : "ofiara powinna sprawiać nam ból"

w takim razie czy ja w ogóle jestem zdolna do ofiary?

na szczęście ma dwoje dzieci i chyba dzięki nim ofiara jest częścią mojego życia

kiedy wstaję w nocy żeby sprawdzić czy dzieci się nie odkopały albo nie pospadały z łóżek, strasznie mi się nie chce, ale robię to

czy to jest moja ofiara?

kiedy rezygnuję z oglądania telewizji (mniej mnie to boli niż nocne wstawanie) po to by poczytać dzieciom... czy to jest ofiara?

co to jest ofiara? czy musi być czymś wielkim? czy może być czymś powszednim?
wierzę, ze ofiara to rezygnowanie z siebie w tego co dla mnie na rzecz tego co dla innych

ofiarować siebie innym



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania