niech się nie trwoży serce wasze


(J 14,1-6)
Jezus powiedział do swoich uczniów: Niech się nie trwoży serce wasze. Wierzycie w Boga? I we Mnie wierzcie. W domu Ojca mego jest mieszkań wiele. Gdyby tak nie było, to bym wam powiedział. Idę przecież przygotować wam miejsce. A gdy odejdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę powtórnie i zabiorę was do siebie, abyście i wy byli tam, gdzie Ja jestem.

Niech się nie trwoży serce wasze! ani się nie lęka!

czyż mozna pragnąć lepszego pocieszenia, czyż może człowiek wymyslić słowo, które bardziej umocni?

czego się lękacie? Czyż mało raz Bóg prowadził?
czyż mało raz z sytuacji po ludzku koszmarnej wyprowadził?

czyż zawiódł mnie kiedyś mój Bóg?

dlaczego teraz Mu nie wierzę? skąd tyle trwogi?

.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania