Pan jest przy mnie

(Jr 20,10-13)
Tak, słyszałem oszczerstwo wielu: Trwoga dokoła! Donieście, donieśmy na niego! Wszyscy zaprzyjaźnieni ze mną wypatrują mojego upadku: Może on da się zwieść, tak że go zwyciężymy i wywrzemy swą pomstę na nim! Ale Pan jest przy mnie jako potężny mocarz; dlatego moi prześladowcy ustaną i nie zwyciężą. Będą bardzo zawstydzeni swoją porażką, okryci wieczną i niezapomnianą hańbą. Panie Zastępów, Ty, który doświadczasz sprawiedliwego, patrzysz na nerki i serce, dozwól, bym zobaczył Twoją pomstę nad nimi. Tobie bowiem powierzyłem swą sprawę. Śpiewajcie Panu, wysławiajcie Pana! Uratował bowiem życie ubogiego z ręki złoczyńców.

Dziś będzie trudny dzień.
Nie pierwszy i nie ostatni w życiu.

...ale Pan jest przy mnie

i nawet jeśli zachwieją się moje nogi, jeśli nie będę miała sił iść dalej On jest i mnie podtrzyma

czasem trzeba tylko powtarzać za Maryją:... oto ja służebnica pańska niech mi się stanie według słowa Twego...

zmieniam w życiu to co mogę to czego nie mogę zmienić przyjmuję

Komentarze

Magda Sabik pisze…
Dzięki Bogu

dla tych, których niepokoją moje ostatnie wpisy

właśnie dostaliśmy wiadomość, że wyniki badań są dobre

Bogu niech będą dzięki

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania