prześladowani


(Jr 11,18-20)
Pan mnie pouczył i dowiedziałem się; wtedy przejrzałem ich postępki. Ja zaś jak potulny baranek, którego prowadzą na zabicie, nie wiedziałem, że powzięli przeciw mnie zgubne plany: Zniszczmy drzewo wraz z jego mocą, zgładźmy go z ziemi żyjących, a jego imienia niech już nikt nie wspomina! Lecz Pan Zastępów jest sprawiedliwym sędzią, bada nerki i serce. Chciałbym zobaczyć Twoją zemstę nad nimi, albowiem Tobie powierzam moją sprawę.

http://www.youtube.com/watch?v=YQ-EbYkdNRg&feature=player_embedded#

http://www.gpch.pl/


Usłyszałam dziś w radio EM

Jest taka strona. gpch- to skrót od słów: głos prześladowanych chrześcijan

Tyle zła. Tyle bólu i cierpienia za przynależność do Chrystusa.

A ja leżę z laptopem na kolanach, na mojej ścianie wisi krzyż a jutro spokojnie mogę iść na Eucharystie. Nie każdy tak może.

A na świecie każdego dnia ktoś cierpi prześladowanie za Chrystusa. Nie w przenośni, cierpi bo ktoś skazał go na więzienie, bo ktoś zamordował jego bliskich, bo ktoś, spalił jego dom...

za mało o tym wiemy

ktoś dziś oddaje życie za Chrystusa

co mogę zrobić?

mogę się modlić, mogę pamiętać o nich, mogę powiedzieć innym

a mogę włączyć telewizor i zatopić się w serialowych sprawach, które zaleją mój umysł by potem krążyć w nim


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania