kościół


"I tak ustanowił Bóg w Kościele najprzód apostołów, po wtóre proroków, po trzecie nauczycieli, a następnie tych co mają dar czynienia cudów, wspierania pomocą, rządzenia oraz przemawiania rozmaitymi językami. Czyż wszyscy są apostołami? Czy wszyscy mają dar czynienia cudów? Czy wszyscy posiadają łaskę uzdrawiania? czy wszyscy przemiawiają językami? Czy wszyscy potrafią je tłumaczyć? Lecz wy starajcie się o wieksze dary."
1 Kor 12,28-31

Kim jestem w Kościele?
czy wszyscy posiadają dar.... lecz wy starajcie się o większe dary...
Kim jestem?
Nie, gdzie jest moje miejsce, to wiem, ale kim jestem?
Kim jestem w Kościele?
Co to są dary? Czy mam się o nie starać? O większe? Jakie?
O co ja się staram? Na czym mi zależy?
dziwne dary między darem czynienia cudów przemawiania językami dar wspierania pomocą.
Taki zwyczajny, taki pospolity.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania