"poznany"


"Starajcie się o większe dary: a ja wam wskażę drogę jeszcze doskonalszą. Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, a miłości bym nie miał, stałbym się jak miedź brzęcząca albo cymbał brzmiący. Gdybym też miał dar prorokowania i znał wszystkie tajemnice, i posiadał wszelką wiedzę, i wszelką [możliwą] wiarę, tak iżbym góry przenosił, a miłości bym nie miał, byłbym niczym. "

Ja pytam Ty dajesz odpowiedź. Czasem długo na nią czekam. Czasem przychodzi od razu. Mogę mieć wszystkie dary i mogę być jak cymbał...

"Po części bowiem tylko poznajemy, po części prorokujemy. Gdy zaś przyjdzie to co jest doskonałe, zniknie to co jest tylko częściowe. (...)

Teraz widzimy jakby w zwierciadle niejasno(...)teraz poznaję po części wtedy zaś poznam tak jak i zostałem poznany."

"Panie przenikasz i znasz mnie,

Ty wiesz kiedy siadam i wstaję,

z daleka przenikasz moje zamysły

widzisz moje działanie i mój spoczynek i wszystkie moje drogi sa Ci znane"

Psalm 139



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania