jest robota


"Albowiem królestwo niebieskie podobne jest do gospodarza , który wyszedł wczesnym rankiem, aby nająć robotników do swej winnicy. " Mt 20,1

"Myśli moje nie są myślami waszymi, ani wasze drogi moimi drogami..." Izajasz 55,8

Jakie są Twoje drogi Panie?
Wychodzisz wczesnym rankiem i szukasz ludzi. Ciągle szukasz.
Tylko czy ja chcę pracować w Twojej winnicy?
Szymon Hołownia napisał kiedyś do jednego z komentatorów swojego bloga, "ja piszę kolejną książkę, a ty co robisz dla Kościoła?"

Co ja robię dla Kościoła? Co zrobiłam dziś? Co chcę zrobić?

Pokaż mi Panie moją działkę, mój kawałek. Chcę pracować w Twojej winnicy. Choć myślę sobie, że jestem zbyt pyszna i dumna bym się nadawała, ale wierzę, że znajdziesz coś dla mnie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania