nowa rzecz

Iz43,19-29
Nie wspominajcie wydarzeń minionych, nie roztrząsajcie w myśli dawnych rzeczy.
19 Oto Ja dokonuję rzeczy nowej: pojawia się właśnie. Czyż jej nie poznajecie? Otworzę też drogę na pustyni, ścieżyny na pustkowiu. 20 Sławić Mnie będą zwierzęta polne, szakale i strusie, gdyż na pustyni dostarczę wody i rzek na pustkowiu, aby napoić mój lud wybrany.

Byłam dziś rano w kościele i usłyszałam ten tekst podczas Eucharystii. To dla mnie ważne słowa. Bardzo mnie dotknęły.
Z ogromnym zdumieniem odkryłam, że tego czytania nie ma w dzisiejszej liturgii. Ksiądz się pomylił?
Nie wiem.
Nie będę się nad tym zastanawiać.
Będę się zastanawiać nad tym co Bóg chce mi powiedzieć w tym słowie, które dziś usłyszałam.
Nie wspominajcie wydarzeń minionych...oto Ja dokonuje rzeczy nowej... czyż jej nie poznajecie?
Czy jej nie poznaję?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania