aby radość wasza była pełna

(J 16,23b-28)
Jezus powiedział do swoich uczniów: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: O cokolwiek byście prosili Ojca, da wam w imię moje. Do tej pory o nic nie prosiliście w imię moje: Proście, a otrzymacie, aby radość wasza była pełna. Mówiłem wam o tych sprawach w przypowieściach. Nadchodzi godzina, kiedy już nie będę wam mówił w przypowieściach, ale całkiem otwarcie oznajmię wam o Ojcu. W owym dniu będziecie prosić w imię moje, i nie mówię, że Ja będę musiał prosić Ojca za wami. Albowiem Ojciec sam was miłuje, bo wyście Mnie umiłowali i uwierzyli, że wyszedłem od Boga. Wyszedłem od Ojca i przyszedłem na świat; znowu opuszczam świat i idę do Ojca.

...aby radość wasza była pełna

Jezus chce byśmy byli szczęśliwi, ... aby radość wasza była pełna...

oczy matki Teresy ... oczy Ojca Świętego...

czy nie znali cierpienia?
cierpienie było wpisane w ich życie, ale w sercu mieli pełnię radości i to widać było w ich oczach

co widać w moich oczach? najczęściej cierpienie i nawet nie moje własne, ale to, które jest obok... ciągle się uczę, pochylam się nad Twoim słowem Panie i ciągle mnie ono zadziwia

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

Bóg jest sprawcą chcenia i działania

ucho igielne