dla Ciebie Panie z miłosci do Ciebie

(J 21,15-19)
Gdy Jezus ukazał sie swoim uczniom i spożył z nimi śniadanie, rzekł do Szymona Piotra: Szymonie, synu Jana, czy miłujesz Mnie więcej aniżeli ci? Odpowiedział Mu: Tak, Panie, Ty wiesz, że Cię kocham. Rzekł do niego: Paś baranki moje. I znowu, po raz drugi, powiedział do niego: Szymonie, synu Jana, czy miłujesz Mnie? Odparł Mu: Tak, Panie, Ty wiesz, że Cię kocham. Rzekł do niego: Paś owce moje. Powiedział mu po raz trzeci: Szymonie, synu Jana, czy kochasz Mnie? Zasmucił się Piotr, że mu po raz trzeci powiedział: Czy kochasz Mnie? I rzekł do Niego: Panie, Ty wszystko wiesz, Ty wiesz, że Cię kocham. Rzekł do niego Jezus: Paś owce moje. Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci: Gdy byłeś młodszy, opasywałeś się sam i chodziłeś, gdzie chciałeś. Ale gdy się zestarzejesz, wyciągniesz ręce swoje, a inny cię opasze i poprowadzi, dokąd nie chcesz. To powiedział, aby zaznaczyć, jaką śmiercią uwielbi Boga. A wypowiedziawszy to rzekł do niego: Pójdź za Mną!

Spotkałam dziś osobę dla której swego czasu oddałam kawałek swojego życia. Mimo, że to było trudne nie żałuję tego czasu. Mimo, że mogłam wybrać ciekawsze zajęcia, nie żałuję tego, że w jakiś sposób służyłam wtedy innym.
Kiedy jednak zobaczyłam dziś jedną z tych osób, a ona mnie nie poznała... zrobiło mi się przykro troszkę... i kiedy dziś moja pani doktor opowiadała jak się poświęcała pracy, a potem kiedy odeszła... nikt jakby tego nie zauważył

pomyślałam sobie, ze to trochę nie w porządku

ale Pan pyta: czy mnie miłujesz, czy mnie kochasz?

rób dobre rzeczy dla tej miłości, nie ze względu na ludzi, nie w oczekiwaniu na dziękuję, nie oczekuj tego, rób to z miłości do Mnie

to trudne

lubię, kiedy ktoś jest mi wdzięczny, kiedy ludzie mi dziękują, kiedy mnie chwalą... a Ty chcesz Panie bym o tym nie myślała...

z miłości do Ciebie Panie, dla tych, którzy nie dziękują... dla Ciebie dawać siebie innym

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

Bóg jest sprawcą chcenia i działania

ucho igielne