złozyłem w Panu całą nadzieję...

Mt 8,23-27)
Gdy wszedł do łodzi, poszli za Nim Jego uczniowie. Nagle zerwała się gwałtowna burza na jeziorze, tak że fale zalewały łódź; On zaś spał. Wtedy przystąpili do Niego i obudzili Go, mówiąc: Panie, ratuj, giniemy! A On im rzekł: Czemu bojaźliwi jesteście, małej wiary? Potem wstał, rozkazał wichrom i jezioru, i nastała głęboka cisza. A ludzie pytali zdumieni: Kimże On jest, że nawet wichry i jezioro są Mu posłuszne?

boję się Panie

boję się

ale wiem, że jesteś, nawet na chwilę w to nie zwątpiłam, nawet wtedy, kiedy odeszłam od Ciebie wiedziała, że odchodzę ...

teraz się boję, ale wiem, że w Tobie cała moja nadzieja

nic nie mogę bez Ciebie, nic bez Ciebie nie chcę, nie chcę budować bez Ciebie

potrzebuję Panie byś uciszył burzę, byś stanął w środku mojej łodzi i pomógł mi przetrwać kolejną burzę mojego życia,


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

Bóg jest sprawcą chcenia i działania

ucho igielne