rodzina



(Mt 12,46-50)
Gdy Jezus przemawiał do tłumów, oto Jego Matka i bracia stanęli na dworze i chcieli z Nim mówić. Ktoś rzekł do Niego: Oto Twoja Matka i Twoi bracia stoją na dworze i chcą mówić z Tobą. Lecz On odpowiedział temu, który Mu to oznajmił: Któż jest moją matką i którzy są moimi braćmi? I wyciągnąwszy rękę ku swoim uczniom, rzekł: Oto moja matka i moi bracia. Bo kto pełni wolę Ojca mojego, który jest w niebie, ten Mi jest bratem, siostrą i matką.

Kocham moją rodzinę. Każdego dnia modlimy się polecając Bogu,tych, którzy są w naszej rodzinie.
Dziękuję Bogu w sposób szczególny za tych, którzy polecają nas w modlitwie Bogu. Za tych, do których dzwonię i mówię: potrzebujemy waszej modlitwy. Wiem, że będą się modlić.


Myślę, że to właśnie chciał powiedzieć Pan Jezus. Rodzina to również Ci, którym nie jest obojętne moje zbawienie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania