widziałem cię zanim zawołał cię Filip


Jezus ujrzał, jak Natanael zbliżał się do Niego, i powiedział o nim: Patrz, to prawdziwy Izraelita, w którym nie ma podstępu. Powiedział do Niego Natanael: Skąd mnie znasz? Odrzekł mu Jezus: Widziałem cię, zanim cię zawołał Filip, gdy byłeś pod drzewem figowym. Odpowiedział Mu Natanael: Rabbi, Ty jesteś Synem Bożym, Ty jesteś Królem Izraela! Odparł mu Jezus: Czy dlatego wierzysz, że powiedziałem ci: Widziałem cię pod drzewem figowym? Zobaczysz jeszcze więcej niż to. Potem powiedział do niego: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Ujrzycie niebiosa otwarte i aniołów Bożych wstępujących i zstępujących na Syna Człowieczego.


Spojrzenie Pana. Widział Natanaela zanim zawołał go Filip.

Filip mógł przejść obok Natanaela i nie powiedzieć mu o Jezusie. Mógł zatrzymać tę wiedzę dla siebie. Przecież nie ma się co afiszować ze swoją wiarą, lepiej nie mówić kiedy nikt nie pyta, lepiej zostawić swoje przekonania w domu...

i nie dać szansy Natanaelom, którzy czekają na Pana

Tyle osób każdego dnia spotykam na swojej drodze. Tyle osób, które nawet nie wiedzą, że Pan widział ich zanim przyszli do Niego by zapytać "skąd mnie znasz?"

Widziałeś mnie Panie zanim ktoś mnie zawołał, patrzyłeś na moje życie i widziałeś jak się zmagam i posłałeś do mnie tylu niezwykłych ludzi, za których każdego dnia powinnam Ci dziękować.
Za wszystkich Filipów w moim życiu chcę Ci Panie dziś dziękować.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania