skrzydła wróbla

(Iz 40,25-31)
Z kimże byście mogli Mnie porównać, tak, żeby Mi dorównał? - mówi Święty. Podnieście oczy w górę i patrzcie: Kto stworzył te gwiazdy? - Ten, który w szykach prowadzi ich wojsko, wszystkie je woła po imieniu. Spod takiej potęgi i olbrzymiej siły nikt się nie uchyli. Czemu mówisz, Jakubie, i ty, Izraelu, powtarzasz: Zakryta jest moja droga przed Panem i prawo me przed Bogiem przeoczone? Czy nie wiesz tego? Czyś nie słyszał? Pan - to Bóg wieczny, Stwórca krańców ziemi. On się nie męczy ani nie nuży, Jego mądrość jest niezgłębiona. On dodaje mocy zmęczonemu i pomnaża siły omdlałego. Chłopcy się męczą i nużą, chwieją się słabnąc młodzieńcy, lecz ci, co zaufali Panu, odzyskują siły, otrzymują skrzydła jak orły: biegną bez zmęczenia, bez znużenia idą.

(Mt 11,28-30)
Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie.

Przyjdźcie utrudzeni. Przyjdźcie wszyscy. Któż nie jest utrudzony, któż nie obciążony? Wszyscy pracujemy za dużo, biegamy za dużo, załatwiamy zbyt wiele spraw... Potem zostaje już tylko utrudzenie i obciążenie. Jak długo można wytrzymać takie tempo?

Przyjdźcie do mnie wszyscy a ja Was pokrzepię.

Doświadczam tego w moim życiu bardzo realnie. Wiem, ze to On daje mi siłę. Chce dać mi skrzydła jak orłu, ja zadowalam się skrzydłami wróbla, ale może kiedyś dojrzeję do decyzji i odważę się polecieć jak orzeł. Może zaufam...

Ci co zaufali otrzymują skrzydła jak orły...


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

Bóg jest sprawcą chcenia i działania

ucho igielne