Bóg jest sprawcą chcenia i działania

(Flp 2,12-18)
Umiłowani moi, skoro zawsze byliście posłuszni, zabiegajcie o własne zbawienie z bojaźnią i drżeniem nie tylko w mojej obecności, lecz jeszcze bardziej teraz, gdy mnie nie ma. Albowiem to Bóg jest w was sprawcą i chcenia, i działania zgodnie z [Jego] wolą. Czyńcie wszystko bez szemrań i powątpiewań, abyście się stali bez zarzutu i bez winy jako nienaganne dzieci Boże pośród narodu zepsutego i przewrotnego. Między nimi jawicie się jako źródła światła w świecie. Trzymajcie się mocno Słowa Życia, abym mógł być dumny w dniu Chrystusa, że nie na próżno biegłem i nie na próżno się trudziłem. A jeśli nawet krew moja ma być wylana przy ofiarniczej posłudze około waszej wiary, cieszę się i dzielę radość z wami wszystkimi: a także i wy się cieszcie i dzielcie radość ze mną!

Jakie piękne słowa. Jakie prawdziwe. Bóg jest sprawcą chcenia i DZIAŁANIA ! Ty Panie dajesz siłę i moc do działania.
Żeby tylko nie zabić czynu szemraniem. Przepraszam za szemrania.
Tyle szemrania w moim życiu.
Dziękuję Ci Panie za moją niezwykłą pracę. Pracę, która może być też służbą.

Trzymajcie się mocno Słowa Życia.
Słowo Życia.
Czy można żyć bez Słowa?
Trzymajcie się Słowa Życia.

Komentarze

Jola pisze…
Magdo,Magdo,jak dobrze,ze te czytania sa pod ręką;)
SŁOWO jest d e f i n i t y w n i e ZYWE!!!!!Dzis wlasnie myslalam o "chceniu i niechceniu".;);)
Można żyć bez Słowa,... ale co to za życie? To jak trwanie w ciemności. Zanikają oczy i człowiek porusza się w czerni grzechu, rezygnacji, beznadziei... www.chleb-boski.blogspot.com

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne