przyjdzie czas

(Łk 21,5-11)
Gdy niektórzy mówili o świątyni, że jest przyozdobiona pięknymi kamieniami i darami, powiedział: Przyjdzie czas, kiedy z tego, na co patrzycie, nie zostanie kamień na kamieniu, który by nie był zwalony. Zapytali Go: Nauczycielu, kiedy to nastąpi? I jaki będzie znak, gdy się to dziać zacznie? Jezus odpowiedział: Strzeżcie się, żeby was nie zwiedziono. Wielu bowiem przyjdzie pod moim imieniem i będą mówić: Ja jestem oraz: Nadszedł czas. Nie chodźcie za nimi. I nie trwożcie się, gdy posłyszycie o wojnach i przewrotach. To najpierw musi się stać, ale nie zaraz nastąpi koniec. Wtedy mówił do nich: Powstanie naród przeciw narodowi i królestwo przeciw królestwu. Będą silne trzęsienia ziemi, a miejscami głód i zaraza; ukażą się straszne zjawiska i wielkie znaki na niebie.

Przyjdzie czas.
Ale nie zaraz nastąpi koniec.
Rozmawiałam ostatnio z koleżanką o starzeniu się. Przyjdzie czas. Czy warto płakać i robić wszystko, by ten czas nie przyszedł... Przyjdzie czas. Nie mamy na to wpływu.
Bóg pozwala człowiekowi powoli dojrzewać do różnych zmian.
Jaki sens mają kremy przeciw zmarszczkom? Przyjdzie czas. Jaki sens żyć tym co będzie ... przyjdzie na to czas...
Tylko w tej chwili mam tyle lat i to ta chwila jest jedyną prawdziwą. Miniona nie istnieje i ta która przyjdzie też jeszcze nie zaistniała a wie o niej tylko Pan Bóg.
Przyjdą wielkie znaki na niebie....
Czy mam się zacząć bać?
Nie. Powinnam jednak o tym wiedzieć. Bo przyjdzie czas...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania