Z Tobą Panie

(2 J 4-9)
Wybrana Pani, ucieszyłem się bardzo, że znalazłem wśród twych dzieci takie, które postępują według prawdy, zgodnie z przykazaniem, jakie otrzymaliśmy od Ojca. A teraz proszę cię, Pani, abyśmy się wzajemnie miłowali. A pisząc to - nie głoszę nowego przykazania, lecz to, które mieliśmy od początku. Miłość zaś polega na tym, abyśmy postępowali według Jego przykazań. Jest to przykazanie, o jakim słyszeliście od początku, że według niego macie postępować. Wielu bowiem pojawiło się na świecie zwodzicieli, którzy nie uznają, że Jezus Chrystus przyszedł w ciele ludzkim. Taki jest zwodzicielem i Antychrystem. Uważajcie na siebie, abyście nie utracili tego, coście zdobyli pracą, lecz żebyście otrzymali pełną zapłatę. Każdy, kto wybiega zbytnio naprzód, a nie trwa w nauce Chrystusa, ten nie ma Boga. Kto trwa w nauce Chrystusa, ten ma i Ojca, i Syna.

Nie wybiegaj zbytnio naprzód...
Uważaj na siebie.
Abyście nie utraciła tego zdobyłaś pracą...

Nie chcę utracić tego co osiągnęłam w swoim życiu duchowym. Nie chcę stracić pragnienia poznawania Ciebie Panie. Nie chcę przestać pragnąć zbawienia.
Wybiegam jednak naprzód i żyje jakby dniem jutrzejszym bez Ciebie. Dziś już jestem spóźniona z tyloma rzeczami i pracuje na dzień jutrzejszy, w którym jest miejsce tylko dla pracy.
Nie mam czasu bo jutro mam szkolenie. Nie mam czasu bo jutro ważny dzień. Dobrze że jutro sobota, już jutro poniedziałek...

Nie wybiegać zbytnio naprzód bez nauki Chrystusa. Jeśli jutro to
z Tobą Panie.


Komentarze

Pavlos pisze…
Dzięki Magda, za przesłane mi Słowo Boże. Dzień prawie minął, a ja dopiero zauważyłem, że Mateusz dzisiaj nie przysłał mi listu od Pana Boga. Dobrze, że działasz w jego (Mateusza) zastępstwie ;)

Pozdrawiam ciepło

- Paweł

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania