nie zmarnować łaski

(2 Kor 5,20-6,3)
W imieniu Chrystusa spełniamy posłannictwo jakby Boga samego, który przez nas udziela napomnień. W imię Chrystusa prosimy: pojednajcie się z Bogiem. On to dla nas grzechem uczynił Tego, który nie znał grzechu, abyśmy się stali w Nim sprawiedliwością Bożą. Współpracując zaś z Nim napominamy was, abyście nie przyjmowali na próżno łaski Bożej. Mówi bowiem /Pismo/: W czasie pomyślnym wysłuchałem ciebie, w dniu zbawienia przyszedłem ci z pomocą. Oto teraz czas upragniony, oto teraz dzień zbawienia.

Łaska Boża...

Każdego dnia Bóg mówi, każdej chwili daje nam sposobność by być bliżej Niego. Co to znaczy przyjąć na próżno łaskę Bożą? Zmarnować?
Czasem widzę, że ktoś komu dałam prezent w ogóle z niego nie korzysta. Leży pewnie gdzieś w szufladzie, mimo, że według mnie jest niezwykle przydatny. Jednak jakieś własne przyzwyczajenia, stare sposoby utrudniają wprowadzenie zmiany. Taki prezent wymaga zmiany. Może właśnie dlatego marnujemy łaskę Bożą? Gdybyśmy chcieli z niej skorzystać musimy wprowadzić zmianę w naszym życiu...
Dobry wybór. Wybór w wolności. Niedziela Eucharystia mój wybór. Modlitwa mój wybór. Sakrament spowiedzi i pojednania-mój wybór. Słowo Boże każdego dnia- mój wybór. Wybieram łaskę Bożą. Choć muszę wprowadzać zmiany w moim życiu, to wiem, że są to najlepsze zmiany jakie mogę prowadzić.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

Bóg jest sprawcą chcenia i działania

ucho igielne