wytrwale biec

(Hbr 12,1-4)
Mając dokoła siebie takie mnóstwo świadków, odłożywszy wszelki ciężar, [a przede wszystkim] grzech, który nas łatwo zwodzi, winniśmy wytrwale biec w wyznaczonych nam zawodach. Patrzmy na Jezusa, który nam w wierze przewodzi i ją wydoskonala. On to zamiast radości, którą Mu obiecywano, przecierpiał krzyż, nie bacząc na [jego] hańbę, i zasiadł po prawicy tronu Boga. Zastanawiajcie się więc nad Tym, który ze strony grzeszników taką wielką wycierpiał wrogość przeciw sobie, abyście nie ustawali, złamani na duchu. Jeszcze nie opieraliście się aż do przelewu krwi, walcząc przeciw grzechowi.

Wytrwale, dzień po dniu.
Odczuwam to teraz kiedy powinnam każdego dnia ćwiczyć z synem. Nie zawsze mi się chce.
Winniśmy wytrwale biec w wyznaczonych nam zawodach.
Wytrwale ... to trudne, ale kiedy już się wie po co ten bieg, w jakim kierunku... warto walczyć o wytrwałość. Choć całe moje ciało krzyczy nie chce mi się, nie mam siły, to i tak najlepsze co mogę zrobić to przyjść do Ciebie Panie. Tylko Ty możesz dać mi siłę i moc na ten bieg.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

Bóg jest sprawcą chcenia i działania

ucho igielne