jeszcze na ten rok pozostaw

Pewien człowiek miał drzewo figowe zasadzone w swojej winnicy; przyszedł i szukał na nim owoców, ale nie znalazł. Rzekł więc do ogrodnika: Oto już trzy lata, odkąd przychodzę i szukam owocu na tym drzewie figowym, a nie znajduję. Wytnij je: po co jeszcze ziemię wyjaławia? Lecz on mu odpowiedział: Panie, jeszcze na ten rok je pozostaw; ja okopię je i obłożę nawozem; może wyda owoc. A jeśli nie, w przyszłości możesz je wyciąć.

może to o mnie?
byłam dziś na pogrzebie

czas wspólnej modlitwy wielu osób, a na koniec świadectwo wiary

"Boga żywego pragnie dusza moja"

jeśli darujesz mi Panie ten rok to chcę go przeżyć z tymi słowami na moich ustach

.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania