przyznać się do Pana wobec ludzi


(Łk 12,8-12)
Jezus powiedział do swoich uczniów: Kto się przyzna do Mnie wobec ludzi, przyzna się i Syn Człowieczy do niego wobec aniołów Bożych; a kto się Mnie wyprze wobec ludzi, tego wyprę się i Ja wobec aniołów Bożych.

przyznać się do Pana wobec ludzi co to znaczy dla mnie dziś byłam w Galerii na koncercie i warsztatach Gospel Ci ludzi przyznawali się do Pana wobec ludzi a ja? dostałam dziś maila, który wywołał we mnie wspomnienia, uczucia... wolałabym "tego nie poczuć" wczoraj informacja, która mnie rozbiła na kawałki, a nie powinna była przyznać się do Ciebie Panie, nie pozostawać na poziomie uczuć, z miłości do Ciebie miłować szczególnie te trudne chwile, ale nie zatrzymywać się na tym co boli
wybaczyć

.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania