zakres obowiązków

(Ef 2,1-10)
"Łaską bowiem jesteście zbawieni. Razem też wskrzesił i razem posadził na wyżynach niebieskich - w Chrystusie Jezusie, aby w nadchodzących wiekach przemożne bogactwo Jego łaski wykazać na przykładzie dobroci względem nas, w Chrystusie Jezusie. Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę. A to pochodzi nie od was, lecz jest darem Boga: nie z uczynków, aby się nikt nie chlubił. Jesteśmy bowiem Jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie dla dobrych czynów, które Bóg z góry przygotował, abyśmy je pełnili."


...dla dobrych czynów które Bóg z góry przygotował abyśmy je pełnili.
Bóg przygotował dla mnie dobre czyny.
Mam przydział obowiązków.
Nie od nas to pochodzi
jest darem
Tak mi dobrze kiedy ktoś mi dziękuje kiedy ktoś mnie podziwia, kiedy czuję że jestem :) fajna.
I szybko muszę sobie przypomnieć, że ... łaska to, że czyny te od Boga są, ja tylko wypełniam to co On przygotował.

Nie ja. Sama nic nie jestem w stanie zrobić sensownego.
Pragnę wypełniać te czyny, które dla mnie przygotowałeś.
Każdego dnia pytać, czy to co dziś zrobiłam to są te czyny? Czy to są te właściwe czyny?
Pokaż mi Panie zakres moich obowiązków. Pokaż mi Panie co robić? Nie jutro, ale teraz w tym czasie, który mi dajesz.
Módl się i pracuj.
I to wystarczy? Dziś.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania