wiem, ale nie powiem

(Łk 11,53-54)
Biada wam, uczonym w Prawie, bo wzięliście klucze poznania; samiście nie weszli, a przeszkodziliście tym, którzy wejść chcieli. Gdy wyszedł stamtąd, uczeni w Piśmie i faryzeusze poczęli gwałtownie nastawać na Niego i wypytywać Go o wiele rzeczy. Czyhali przy tym, żeby go podchwycić na jakimś słowie.

Biada wam.... to trudne słowa.
Klucz poznania.
Też go dostałam. Wiem.
Przysyłasz ludzi, którzy pytają. Czy mówię im prawdę?
A może przeszkadzam innym wejść do Królestwa?
Wybacz mi Panie. Tyle spotkań, tylu ludzi przewija się przez moje życie. Co im daje spotkanie ze mną? Jacy odchodzą? Czasem jeszcze bardziej przygnębieni.
Biada nam. Dosytaliśmy klucze poznania ....
Pozwoliłeś mi jednak jeszcze dziś się obudzić. Dajesz mi ten dzień. Nie chcę go zmarnować.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania