odpowiedź

(Mt 22,34-40)
Gdy faryzeusze dowiedzieli się, że Jezus zamknął usta saduceuszom, zebrali się razem, a jeden z nich, uczony w Prawie, zapytał , wystawiając Go na próbę: Nauczycielu, które przykazanie w Prawie jest największe? On mu odpowiedział: Będziesz miłował Pana Boga swego całym swoim sercem, całą swoją duszą i całym swoim umysłem. To jest największe i pierwsze przykazanie. Drugie podobne jest do niego: Będziesz miłował swego bliźniego jak siebie samego. Na tych dwóch przykazaniach opiera się całe Prawo i Prorocy.

Pan odpowiada na nasze pytania. Wczoraj pytałam czego chcesz ode mnie Panie. A dziś faryzeusze pytają: które przykazanie jest największe- co jest najważniejsze?

Wczoraj byłam na warsztatach z komunikacji. Komunikacja Boża jest dużo bardziej przejrzysta.

Kochaj Boga, kochaj drugiego człowieka. Tyle. Kropka. Z tego niech wynika reszta.

Co Ty zrobiłbyś Panie na moim miejscu. W tej konkretnej sytuacji co byś powiedział? Co byś zrobił?


Komentarze

Jola pisze…
Tak jest.Pan BOG nam bardzo jasno komunikuje rożne sprawy przez SWOJE SŁOWO.Tyle,ze my to SŁOWO filtrujemy przez nasze słabości;)
Gdybyśmy się umieli komunikować tak by innych nie ranić i zadbać tez o siebie bylibyśmy bliżej Boga pewnie.A może po to właśnie nas Pan Bóg wysyła na ..warsztaty z komunikacji;).????ja myślę,że po to.Zwłaszcza jeśli będą owoce...

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania