Bogu dziękować


(1 Tes 1,1-5b)
"Paweł, Sylwan i Tymoteusz do Kościoła Tesaloniczan w Bogu Ojcu i Panu Jezusie Chrystusie. Łaska wam i pokój! Zawsze dziękujemy Bogu za was wszystkich, wspominając o was nieustannie w naszych modlitwach, pomni przed Bogiem i Ojcem naszym na wasze dzieło wiary, na trud miłości i na wytrwałą nadzieję w Panu naszym Jezusie Chrystusie. Wiemy, bracia przez Boga umiłowani, o wybraniu waszym, bo nasze głoszenie Ewangelii wśród was nie dokonało się przez samo tylko słowo, lecz przez moc i przez Ducha Świętego, z wielką siłą przekonania. Wiecie bowiem, jacy byliśmy dla was, przebywając wśród was."

Za mało dziękuję Panie za ludzi, którzy przyprowadzili mnie do Ciebie.
Niektórzy nawet nie wiedzą jak wielkim świadectwem dla mnie byli.

I za tych, którym nieudolnie mówiłam o Tobie, a którzy przyczynili się do mojego nawrócenia.
Tych których mi powierzyłeś.
Dziękuję Ci Panie za ludzi, których stawiasz na mojej drodze. Tych którzy trudzili się by mi powiedzieć o Tobie. Tych, którzy nauczyli mnie modlitwy, nauczyli czekać, nauczyli milczeć.
Tych których odejście boli do dziś, tych którym nie zdążyłam powiedzieć dziękuję.
Tych, którzy dali mi kawałek siebie, którzy z miłości do Ciebie trudzą się bym nie zabłądziła w drodze.

Dziękuję Bogu za Was wszystkich. Za matkę moją, za babcię, za katechetów, za animatorów, za chłopaka w tramwaju, za księdza Słupika, za Włodka, za...

Mam za kogo dziękować Tobie Panie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania