Matka Maryja


(Łk 1,39-56)

Błogosławiona jesteś, któraś uwierzyła, że spełnią się słowa powiedziane Ci od Pana.


czy wierzę w słowa, które usłyszałam od Pana?

Ona uwierzyła

obraz obok to Matka Boża Śnieżna, która jest w Jarosławiu. Byłam tam na rekolekcjach.
... kiedy nie rozumiałam tego co się dzieje w moim życiu... Ona stanęła na mojej drodze...

jeśli nie rozumiesz idź do Matki, Ona weźmie za rękę i poprowadzi

nie rozumiałam co Pan chce mi powiedzieć i wtedy przyszła Ona

tak już chyba jest chcemy sami prosto do Boga ale potykamy się i brakuje Matki, która podniesie, przytuli i pokaże jak iść pokaże jak słuchać Jezusa

jak zachowywać w sercu słowo, które może być trudne, a które jest niezbędne do życia

zapomniałam o tym, że jesteś moją Matką, a tak bardzo Cię potrzebuję

czy wierzę w słowo, które Pan mi daje każdego dnia?

" Błogosławiona jesteś, któraś uwierzyła, że spełnią się słowa powiedziane Ci od Pana."

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania