zapytać Jezusa


(Mt 19,3-12)
Faryzeusze przystąpili do Jezusa, chcąc Go wystawić na próbę, i zadali Mu pytanie: Czy wolno oddalić swoją żonę z jakiegokolwiek powodu?

(...)

Lecz On im odpowiedział: Nie wszyscy to pojmują, lecz tylko ci, którym to jest dane.

Wszyscy wiemy co odpowiedział Jezus.

Jezus odpowiadał na pytania. Przychodzili do niego zwykli ludzie, Jego uczniowie, byli tacy, którzy przychodzili w nocy by zapytać.

Każdy z nas nosi w sobie pytania. Czasem tylko są ukryte gdzieś głęboko.

Jakie są moje pytania? Czy pytam o moje życie? czy może o niesprawiedliwość świata?

po co zadają pytanie? Faryzeusze chcieli wystawić Jezusa na próbę. Nikodem chciał zrozumieć, Piotra nękał temat przebaczenia.

Jakie są moje pytania?
O co chciałabym Cię Jezu dziś zapytać?

...i czy dane będzie mi pojąć Twoją odpowiedź

Daj mi Panie światło Ducha Świętego bym zrozumiała, daj mi mądrość i odwagę bym umiała przyjąć odpowiedź, daj mi męstwo bym umiała zmienić swoje życie


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Słowo Boże jest jak miecz obosieczny

ucho igielne

Bóg jest sprawcą chcenia i działania